Reklamační podmínky


Množství vad na námi dodávaném zboží je velice nízké, téměř mizivé. V případě, že by se nějaké vady přeci jenom vyskytly, řešíme tyto nedostatky rychle a k Vaší spokojenosti.

Kdy je možné reklamovat?

Odpovídáme za vady, která má zboží při dodání a které se na něm v průběhu následujících 24 měsíců projeví. Neneseme však odpovědnost za nově vzniklé vady, zejména pokud vznikly nevhodným užíváním. U použitého zboží neodpovídáme za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které mělo použité zboží při převzetí vámi. V případě zboží s vyznačenou dobou použitelnosti odpovídáme také za to, že dané zboží bude po tuto dobu způsobilé k užití. Upozorňujeme, že zvýšenou citlivost či případ alergické reakce na dodané zboží nelze samu o sobě považovat za vadu zboží. Stejně tak za vadu zboží nelze považovat nedostatky v dárcích a jiném bezúplatném plnění, které poskytujeme nad rámec Vaší objednávky. Obrázky zboží v našem internetovém obchodě mají ilustrativní charakter a nepředstavují závazné zobrazení vlastností zboží (obal zboží se může například lišit z důvodu změny obalu výrobcem).

Jaká práva máte při reklamaci?

V případě vady zboží se společně můžeme domluvit na kompenzaci ve formě poukázky. Dále jste oprávněni požadovat odstranění vady prostřednictvím náhradního dodání nebo opravy. Pokud by takové odstranění vady bylo pro nás nemožné nebo nepřiměřené, jste oprávněni požadovat slevu z kupní ceny. V takovém případě si zboží ponecháte a my Vám vrátíme část kupní ceny. Pokud jde zároveň o významnou vadu, můžete i odstoupit od kupní smlouvy. V takovém případě nám zboží zašlete zpět a my Vám uhradíme celou zaplacenou kupní cenu.

Jak správně reklamovat?

V případě, že se rozhodnete zboží reklamovat, zašlete jej na adresu: Beauty Care s.r.o., Bernard Cassiere, Končalová Kateřina, Dílenská 14, Plzeň, 312 00 společně s přiloženým popisem vady zboží, kopií faktury/doklad o zakoupení a kontaktem na Vás. Nezapomeňte uvést, v čem spatřujete vadu zboží nebo jak se vada projevuje, případně požadavek na způsob vyřízení.

Zboží můžete reklamovat i osobně na výše uvedené adrese po předchozím telefonické domluvě. O průběhu reklamace, zejména o jejím přijetí, vyřízení či zamítnutí Vás budeme písemně informovat prostřednictvím e-mailových nebo textových zpráv. Můžeme se s Vámi spojit také telefonicky O reklamaci rozhodneme bezodkladně. Vyřízení reklamace včetně odstranění vady nebude zpravidla trvat déle než 30 dní. V opačném případě jste oprávnění odstoupit od kupní smlouvy. Pro dodržení uvedené lhůty je nezbytné, abyste poskytli potřebnou součinnost.

Kontakty

Veškeré dotazy ohledně reklamace Vám rádi zodpovíme, pokud nás kontaktujete na e-mailu info@bcparis.cz nebo na tel. čísle 774 844 669.

Dotazník péče o pleť

Abychom Vám mohli doporučit opravdu cílenou péči Bernard Cassiere, velmi nám pomůže vyplnění následujícího dotazníku.

1. Vaši pleť byste zařadil/a do kategorie

2. Na jaký cíl ke zlepšení stavu pleti byste se zaměřil/a? (možné zaškrtnutí více bodů)

3. Jaké jsou vaše zkušenosti s přípravky, které jste doposud používal/a?

4. K odlíčení pleti používám pravidelně

5. Známky stárnutí pokožky: (možné zaškrtnutí více bodů)



Uvedené osobní údaje budeme zpracovávat pouze pro účely zpracování a vyřízení zasílaného dotazníku a pro zaslání odpovědi či jiné zpětné reakce. Pro tento účel není souhlas subjektu údajů vyžadován.